אולפן עדי – לימודי עברית בשיטות מתקדמות לכל הגילאים

אולפן עדי מתמחה בלימוד של השפה העברית לילדים, מובגרים, פנסיונרים, עולים חדשים ועוד.  עדי, בעלת האולפן פיתחה את שיטת “מפתחות לעברית” -שיטה ייחודית ויצירתית ללימוד השפה.

לימודי עברית לילדים

לימודי עברית כשפה שניה לילדים בגיל הרך 

רונית , אמא לילדה בת 4, התקשרה אליי לפני ימים אחדים וביקשה להתייעץ. סיפרה שהיא ישראלית שחיה כעת עם משפחתה באנגליה ושדנה , הבת שלה,  מדברת רק אנגלית. חשוב לה שהיא תדע גם לדבר עברית. 

קבענו פגישת הדרכה. בפגישתנו ביקשתי מרונית לספר לי קצת על המשפחה שלהם, על סדר היום של דנה, הרגלי המשחק שלה ומה היא אוהבת.
הצעתי לרונית להביא את ה’עברית’ לדנה במרחב של משחק ויצירה. לצקת לתוכו מילים בעברית. כמו למשל, במשחק הדמיוני של ‘שוטרים וגנבים’ – ה’גנב’ ידבר רק עברית. או בתמונה מתוך ספר הקריאה שדנה בוחרת, להסתכל יחד בתמונה ולבקש ממנה לספר סיפור על התמונה.
את הסיפור במילים של הילדה, לכתוב באנגלית ולתרגם לעברית. אחר-כך לאתגר את דנה ללמוד בע”פ לספר את הסיפור שלה בעברית.

זאת דוגמא אחת לכך שבגיל הרך, אפשר ללמד עברית לילדים, בדרך של משחק, יצירה והנאה.

לימוד עברית למתחילים

עברית לילדיםבפגישת הדרכה שלי עם יהודית, מורה לעברית כשפה שנייה, שוחחנו על עקרונות שונים.
עקרונות פעולה הנוגעים בהוראה ובלמידה, בתכנון, בהתכווננות ובמיקוד, תוך שימוש וחזרה על עולם המושגים לימוד ספיראלי ולימוד אורגני. מושגים שהם אבני יסוד בתהליך הוראת השפה.
הספיראליות שיוצקת את  ה’חדש’ אל ה’ישן’ שנמצא בשימוש כל הזמן על פני השטח.
האורגניות, מאפיינת את התהליך כזורם וקשוב לצורכי הלומד, ומתאים עבורו את התכנים ודרכי ההוראה, באופן שחווייתו של הקורס עברית לילדים תהיה חווית למידה משמעותית ונעימה.
ולא פחות חשוב גם שהלמידה תהייה יעילה ותביא את התוצאות הטובות ביותר לפי מטרות הלימוד.

וכך כתבה לי יהודית לאחר פגישתנו: “…הרגשתי חופשייה לשאול ולהישאל, לתרום ולהיתרם, בכוונה מודעת להעמיק ולדעת יותר. התשובות היו ראויות ומספקות, ונתנו מענה לסקרנות ולפתיחות שבאתי איתה מלכתחילה. עוד רבה הדרך, בה נצעד ונלמד…”

שיטת ‘מפתחות לעברית’ – ילדי עולים לומדים לקרוא ולכתוב בלי ניקוד

לפי שיטת “מפתחות לעברית” אנחנו מלמדים לקרוא ולכתוב בלי ניקוד. לא רק שזה אפשרי אלא אולי אפילו קל יותר ומועיל יותר לתלמידים. 

בעזרת השיטה הזאת, העולים החדשים יכולים לנצל הרבה יותר מהר את השיעורים בחיי היום יום שלהם, למשל כדי לקרוא שלטים ברחוב, בחנויות או במשרדים ובהמשך גם טפסים או טקסטים יותר מורכבים.
דרך השיטה הזאת הם יסתדרו יותר טוב בארץ, כי האמת היא שבשום מקום לא ייתנו להם לקרוא מילים ומשפטים עם ניקוד. כל זה יוסיף להרגשת הביטחון העצמי שלהם לגבי הקריאה והכתיבה.

 עוד מידע על אולפן עדי באתר כרטיס ביקור
 
 

קורס עברית אקדמית – אופן הלימוד והיתרונות בקורס

 
קורס עברית לאקדמאים מיועד לתלמידים דוברי עברית המעוניינים לבסס ולשפר כשירותם הלשונית והשפתית בשפה העברית, לצורך לימודיהם או עיסוקם בתחומים אקדמיים.
 
אופן הלימוד מתבצע בדרך קלה ומהנה, על פי שיטת ‘המפתחות לעברית’. שיטה שהוכיחה עצמה בהישגים מהירים וגבוהים של תלמידים במשך שנים רבות. מורי הקורס יעניקו מניסיונם העשיר, שלל כלים והזדמנות ללמוד בצורה קלה ופשוטה עברית ברמה גבוהה, אשר מותאמת לעולם האקדמאי.
 

קורס עברית לאקדמאים יקנה למשתתפים דברים רבים

להלן כמה מהם:
היכרות עם מבנים לשוניים ותחביריים אקדמאים שונים, אשר בשימוש כיום בעולם האקדמאי.
נוכל לגעת בטקסטים מורכבים מתוך תחומי התמחותכם, לשפר ולדייק אותם, וליצור טקסטים הבנויים מעברית ברמה גבוהה!
הקורס הוא קורס אונליין, אשר מתבצע במרחב הביתי שלכם ובשעות הנוחות לכם.
 
בגמר הקורס תקבלו תעודת סיום קורס עברית לאקדמאים מטעם אולפן עדי. לבירור נוסף והרשמה תוכלו להשאיר את פרטיכם ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.
 
להתאמת קורס עברית לילדיכם צרו קשר עם אולפן עדי

או התקשרו: 054-5649845

תוכן עניינים