חברת בדק בית המקורי

הקדמה

כיצד  בוחרים חברת בדק בית מתוך מגוון חברות בדק בית ? בשוק קיימות עשרות חברות המתעסקות באיתור ליקויי בנייה, בדיקת בית וביקורות מבנים. מחיר הבדיקה משתנה מחברה לחברה. מומלץ לערוך סקר שוק מקיף בטרם בחירת חברת בדק בית. רצוי לבחור בחברה ותיקה בתחום, עם צוות מהנדסים ותיקים.

בדק בית המקורי – המלצות על חברת בדק בית המקורי

בגוגל מקומות לעסקים תוכלו למצוא יותר מ-180 המלצות על חברת בדק בית המקורי. כך שתוכלו להיסות סמוכים ובטוחים שהיא מהחברות המובילות בשוק בדיקת המבנים ואיתור הליקויים.

לאתר של חברת בדק בית המקורי ליחצו כאן

http://www.bedekb.co.il/%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%93%D7%A7-%D7%91%D7%99%D7%AA/

 

אודות חברת בדק בית המקורי

חברת בדק בית המקורי מעסיקה שורה של מהנדסים ומומחי בנייה אשר סוקרים את כלל הפגמים שנמצאו במהלך תהליך הבנייה, גם אם הדירה כבר מוכנה ומאוכלסת בדיירים חדשים. מהנדסי הבניין של חברות בדק הבית הם מהנדסים מנוסים, שבאים מתחום הבנייה ויודעים איך להתנהל מול הבירוקרטיה הישראלית. היות וחברת בדק הבית המקורי משתתפת בתור מומחית גם בתביעות לפיצויים בעקבות ליקויי בנייה, לקוחותיה של החברה מקבלים עדכונים על הנעשה מול הגורמים המשפטיים שאותם תובעים או על ידיהם נתבעים. כל התהליך החל מאיתור הליקויים ועד הגשת התביעה לפיצויים מלווה על ידי אחד היועצים המשפטיים של החברה.

 

ביקורת מבנים עם בדק בית המקורי

חברת בדק בית המקורי מספקת גם שירותי ביקורת מבנים. לאחרונה הוחמרו התקנים לעמידת בניינים בתנאי מזג אוויר קשים ורעידות אדמה. כיום, ישנם חברות המבצעות בדיקות לליקויים במבנים ועמידותם ברעידת אדמה. לאור האסונות האחרונים בעולם, ורעידת האדמה שהתרחשה בהאיטי במיוחד, עולה הצורך לבצע ביקורת מבנים לבניין המגורים שלנו. צוות המהנדסים של חברות בדק הבית עורכים מדי יום ביקורות בעשרות בניינים ובודקים את תקינותם מול רעידת אדמה עתידית שעלולה להתרחש בישראל.

  התקשרו אלינו:  1-800-350-888   דוגמא לביקורת חיוביות על חברת הבדק המקוריתבדק בית המקורי המלצות  

המלצות על חברות בדק בית לפי אזורים

חברות בדק בית בצפון – חברת בדק בית פלוס

חברות בדק בית באיזור ירושלים  – מבטים (מ-בתים) – בדיקת בתים באיזור ירושלים והסביבה

חברת בדק בית מומלצת במרכז הארץ : חברת בדק בית המקורי

חברת בדק בית בדרום:  – אלגן הנדסת מבנים וביקורת בניה – כל הארץ, מרכז, צפון ודרום

מידע על מהות בדיקת הליקויים -בדק בית

לעיתים אנו נתקלים בפגמים ותקלות בבניין המגורים שלנו או בדירה הפרטית שלנו. ברוב המקרים מדובר בפגמים שבאו בעקבות ליקויי בנייה של הקבלן המבצע, או של בעל המקצוע. על מנת להגיש בקשה לפיצויים מהקבלן או מאיש מקצוע כזה או אחר, עלינו לקבל חוות דעת מקצועית מאיש מקצוע על הליקויים שגילינו, וזאת על מנת שהמסמכים יהיו קבילים בבית משפט או בכל מקום סמכותי אחר. מומלץ לפנות אל חברות בדק בית אשר אמונות לטפל בליקויי בנייה בבתים פרטיים ובנייני מגורים.

תוכן עניינים