חיטוי קורונה עם קלין ביט

חיטוי קורונה עם קלין ביט – על איכות השירות שלנו

החיטוי נגד ווירוס הקורונה  וטיהור החיידקים באופן מלא ויסודי מתבצע על ידי הצוות המקצועי שלנו, באופן שהינו איכותי ויסודי וקל לתפעול, כך שהוא פשוט ומהיר לביצוע בשטח. חיטוי וטיהור חיידקים וירוסים בטכנולוגיה שלנו בקלין ביט מתאים לביצוע בחללים הרמטיים, משרדים, משטחים ומקומות לא נגישים. למוצר קיימים כל אישורי הרגולציה הרלוונטיים: אמ”ר של משרד הבריאות (עם התוויה ייעודית לחדרי ניתוח), Iso 9001 OMRI ,EPA ,FDA .שיטת החיטוי שלנו באמצעות טכנולוגיית קלין ביט שימושית מאוד גם למלחמה המתקיימת כיום בעולם בווירוס הקורונה.

 

חיטוי קורונה עם קלין ביט -ליחצו כאן

חיטוי קורונה – למה כדאי לכם לשכור את השירות שלנו?

כדאי לכם לשכור את שירותי חיטויי הקורונה  שלנו בגלל המקצוענות ואיכות השירות שלנו. אנו פועלים בשקיפות ואחריות מלאה אל מול הלקוחות שלה. אנו מקפידים על נהלי עבודה מסודרים ומקצועיים. אנו מקפידים על כללי ההיגיינה. איכות השירות שלנו גבוה מאוד והיא נועדה לאפשר לכלל הלקוחות שלנו ליהנות מחללים ומשטחים שהחיטוי בהם הוא מלא והרמטי.

הטכנולוגיה המתקדמת שלנו בחברת קלין ביט שומרת על בטיחות הציבור ובטיחות הלקוחות שלנו לאורך זמן ובאופן מוכח. איכות הטכנולוגיה מאפשרת לנו לחטא לאורך זמן מגוון גופים ציבוריים ומגוון עסקים וחברות ציבוריות. אנחנו מספקים את השירות המקצועי שלנו לבתי חולים במטרה לחטא בתי חולים נגד קורונה ולסייע להם לשמור על היגיינה וניקיון וחיטוי מלא בחדרי הניתוח שלהם ובכל החללים השונים שנמצאים בבית החולים.

יודל'ה – לוח בעלי מקצוע חינם!

בעל מקצוע או נותן שירותים?
הרשם עכשיו ללוח בעלי המקצוע
החזק ביותר בארץ.