כלי עבודה שחובה בכל בית – מקדחה, מברגה, פטישים ברגים ועוד

זה ממש לא משנה אם אתה חי בדירה קטנה שכורה או בווילה מפוארת עם גינה ענקית, ישנם כלי עבודה שנחשבים חובה בכל בית, ולא סתם. הכלים הבסיסיים מגיעים לעיתים בערכות הזולות לכלי בית, אך אלו, לצערנו, מוכיחות את עצמן כלא מהימנות. המחסור בכלים בזמן אמת הינו תופעה ידועה ומתסכלת אצל אלו שבחרו לרכוש ערכה זולה שישבה ליד הקופה באיזה סופר או חנות לא ייעודית. קיטים מסוג זה לא רק שלוקים בחסר, אלא גם מציעים את הכלים מהאיכות הירודה ביותר בשוק, כלים שלרוב רק יסבכו אתכם יותר ויביאו אתכם להוצאות כספיות גבוהות אחרי שהם התפרקו לכם ביד או הרסו את הכלי שניסיתם לתקן.

ברגים מסוג פיליפס לצורך העניין, נחשבים סטנדרט במכשירים רבים והם בשימוש תדיר מאוד. המברג שיודע לעבוד איתם נפוץ מאוד ונמכר בסקאלת מחירים מגוונת מאוד. הסיבה היא כמובן האיכות. ניתן לעצב מברג מחומרים שונים ורבים, חזקים ואיכותיים יותר או פחות. תופעה נפוצה למשל היא עיצוב מברג יפה עם גריפ טוב לאחיזה טובה, אך המברג עצמו מחומר חלש שמתעקם בניסיון ראשון להבריג איתו משהו. זה קורה כי פלסטיק הוא זול, וברזל הוא יקר, וכך מייצרים כלים עם פלסטיק מושקע, אך סגסוגת מתכת זולה למכשיר עצמו.

אז מה אתם צריכים בבית?
נתחיל מהכלים הכיפיים יותר, כמו כלי גינון. כמו שאמרנו, ישנם דברים שחשוב שיהיה לכם בבית, לא משנה אם אתם גרים בדירונת או בווילה, כלים טובים לגינון הם בדיוק מסוג הכלים הללו. כלי גינון איכותיים ילכו איתכם לכל החיים, וגידול של צמחי תבלין, עשבים לתה, עציצים לנוי ואפילו ירקות ועצים לפירות הינם דבר נפוץ, מהנה, ותחביב מעולה שהופך את הבית לחגיגה של צבעים וטעמים. הכי כיף לארח אנשים לכוס תה שאתם גידלתם על עדן החלון או בגינה של הבית. אחד התחומים בהם הכי קשה לאלתר כלי עבודה הוא הגינון, ומכאן שחשוב מאוד שיהיו לכם כלים איכותיים וייעודיים, אחרת אתם פשוט לא תצליחו לגנן.

הדבר הנוסף הוא פטיש איכותי. פטישים תוכלו למצוא בכל חנות, לעיתים אפילו בסופר. פטיש טוב לעומת זאת כדאי לרכוש במקום שמתמחה בכלי עבודה. הסיבה העיקרית היא שטווח המחירים גם כאן נע בין זול ליקר מאוד, ויש סיבה מאחורי הדברים. ישנם לא רק סוגים שונים של פטישים לצרכים שונים, אלא גם רמות גימור שונות. אם אתם רוצים שהפטיש שלכם ילך אתכם לכל החיים, אל תטרחו עם פטיש זול. לא רק שהוא יתפרק לכם, ישנו סיכוי שהוא יתפרק תוך כדי עבודה, דבר מסוכן ומתסכל מאוד.

המקדחה כפיתרון העל!
מקדחה היא כלי יוצא דופן שיכול לעשות כל-כך הרבה דברים ולייעל כל-כך הרבה חלקים בבית עד כי באמת שאין ברירה אלא לרכוש אחת, ועדיף איכותית. בשימוש עדין, אפשר לעבוד איתה כמו מברגה (לעיתים), מה שאומר שהיא נותנת מענה לקשת עצומה של תיקונים, שפצורים וצרכי-שיפוץ בבית.

מקדחה איכותית יכולה לשנות לכם את החיים, והיא חוסכת המון כסף שהיה הולך על כלים אחרים, סטים של מברגים שהיה נשבר או מתעקם (אלא אם הייתם קונים ביוקר). אל תמנעו מעצמכם את הכלים הבסיסיים הללו, ותנו לעצמכם את האפשרות לבחור לעשות דברים בעצמכם ברגע שתרצו עם סט כלים איכותי ונכון.

יודל'ה – לוח בעלי מקצוע חינם!

בעל מקצוע או נותן שירותים?
הרשם עכשיו ללוח בעלי המקצוע
החזק ביותר בארץ.