עורך דין גירושין – זאת לא הוצאת כספית, אלא השקעה משתלמת

עורך דין גירושין הוא למעשה הכתובת אשר אליה אנחנו ניגשים בזמן שאנו מעוניינים לפרק את חיי הנישואין ןלערוך חלוקת רכוש בין בני הזוג. בסיועו של עורך דין גירושין נוכל לעבור את התהליך בצורה יותר קלה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג מקבל את המגיע לו.

עורך דין גירושין – היאך להצליח בגירושין?

1. עורך דין גירושין מתעסק בחלוקת רכושם של בני הזוג בתהליך של הגירושין. כדי שבני הזוג יהיו יכולים לפתוח פרק חדש בחייהם בצורה הראויה ביותר , נחוץ ביותר שחלוקת רכושם תבוצע בצורה מקצועית שווה והוגנת לשביעות רצון הצדדים.

2. כשמשלמים עבור עורך דין גירושין זאת השקעה משתלמת. בסיוע עורך דין מומחה ומנוסה תוכלו להשיג כמה שיותר כספים ונכסים מהרכוש המשותף ולהתחיל את החיים ברגל ימין.

3. עורך דין גירושין עוסק כמו כן בסוגיית המזונות. האב צריך לשלם מזונות לילדיו. גובה המזונות נקבע בבית המשפט. עורך דין טוב יסייע לאימאולילדיה לקבל מזונות יותר גבוהים שיאפשרו להם להמשיך לחיות באותה רמת חיים אשר אליה הורגלו.

4. עורך דין גירושין מתעסק גם בנושא אצל מי ייוותרו הילדים. בדרך כלל נהוג כי הילדים נשארים אצל אמם. רק במקרים שבהם יצליח האב להוכיח כי אמם אינה יכולה לגדל את הילדים, יזכה האבא במשמורת על הילדים.


הסכמי ממון – כדי לחשוב אודות העתיד

1. בשעה שבני הזוג מקבלים החלטה על גירושין אין זה העיתוי להסכמים ממוניים, אלא דווקא בשעה שמתכננים עתיד משותף צריך לעשות הסכם ממון במטרה למנוע בעיות בעתיד.

2. הסכמי ממון הינם הסכם מיוחד שנערך על-ידי בני זוג. בהסכם הם מחליטים באיזו דרך לחלק את רכושם המשותף אם וכאשר הם ייפרדו.

3. אמת, לא נעים לחשוב על פרידה כאשר האהבה בוערת. אולם כמעט בכל מצב אנחנו דואגים לעתיד. אנחנו עושים ביטוח חיים או אפילו ביטוח סיעודי בזמן שאנו צעירים ובריאים, פותחים תוכניות חיסכון לטווח ארוך וכדו’. אם כן למה שלא נדאג גם למקרה אשר בו אולי ניפרד?

4. הסכמי ממון מקובלים מאוד בשנים האחרונות בגלל העלייה בגיל הנישואין. בני זוג רבים נישאים בגיל מבוגר, הם באים לחתונה יחד עם רכושם וכסף שצברו בכוחות עצמם. הם רוצים בשקט נפשי, ועל כן עורכים חוזה של הסכמי ממון.


מזונות ילדים – 2 דברים שחשוב להיות מודע להם

1. עד שמגיעים הילדים לגיל שמונה עשרה חייב האב לשלם מזונות ילדים, סכום המזונות צמוד למדד יוקר המחייה ויש לשלמו כל חודש בחודשו בתאריך שהוחלט מראש.

2. גם לבית המשפט ובנוסף גם לביה”ד יש את הסמכות להחליט בדבר גובה המזונות. על פי רוב מקובל לחשוב כי בית המשפט קובע סכומים גבוהים יותר עבור מזונות ילדים.

יודל'ה – לוח בעלי מקצוע חינם!

בעל מקצוע או נותן שירותים?
הרשם עכשיו ללוח בעלי המקצוע
החזק ביותר בארץ.