מדפסות – כל אחד צריך מדפסת

בימינו , מדפסות הם מוצר השווה לכל נפש וכל המבקש להדפיס טקסט כתוב או גם תרשימים כאלה ואחרים יכול ללא מאמץ לעשות זאת על ידי מדפסת הנמצאת בבתי עסק, משרדים ובתים פרטיים. קיימות מדפסות בסגנונות שונים וחברות שונות וכל אחד יוכל לבחור את המדפסת הראוייה לדרישותיו.


מדפסות – הכול על הסוגים השונים של המדפסות

1. ישנם מינים מגוונים של מדפסות. יש מדפסות שיש להן חיבור למחשבים ויש מדפסות הפועלות באופן עצמאי רק באמצעות כבל טלפון.

2. במשרדים שיש בהם מחשבים רבים, קיימת גם מדפסת אחת שעושה את פעולת ההדפסה בעבור כל המחשבים, כל מחשב יכול לתת הוראת הדפסה המגיעה אל המדפסת הכללית. המגרעת של מדפסות אלו הינו, בזמן שהמדפסת מתקלקלת, אין יכולת לאף אחד להדפיס.

3. בשנות השמונים היו מדפסות מסוג של מדפסת סיכה. אך עם התקדמותה של הטכנולוגיה, מדפסות הפועלות בשיטת הזרקת דיו באו במקום מדפסת הסיכה. בשנים האחרונות מדפסות סיכה כמעט ונעלמו מהשווקים.

4. מדפסות מסוג מדפסת לייזר הינן המדפסות הפופולאריות יותר מכולם, הן אכן עדיין יקרות יותר בקנייה, אך עלות האחזקה שלהם נמוכה הרבה יותר.

5. בכל משרד או בית עסק שיש להם מספר רב של הדפסות , כדאי להשתמש במדפסות לייזר .


סורקים – כמה נושאים שחשוב לדעת

1. סורקים פועלים באורח דיגיטלי. ע”י סריקת המסמך ניתן להעלותו על גבי המחשב כקובץ וורד.

2. סורקים יוצרים קבצים דיגיטליים שאותם אנחנו יכולים לערוך, להחליף, להוסיף או למחוק תכנים.

3. סורקים נותנים אפשרות לשלוח כל מסמך בעזרת המחשב.

4. כאשר רוצים לחסוך מקום במשרד ולהחזיק כמה שפחות טפסים, מומלץ מאוד לעשות שימוש בפעולתם של סורקים המעלים את החומר הכתוב על גבי המחשב שמשמש כארכיון לכל המסמכים. רצוי מאוד שלכל המסמכים שנסרקו ומאוחסנים במחשב יהיה גיבוי הולם.

5. חשוב לרכוש סורקים בעלי רמה. כאשר יש נחיצות לסרוק כמות רבה של מסמכים, רצוי לרכוש מכשיר הסורק מסמכים שונים באופן מהיר משני הצדדים של הדף. גם רמת הסורק היא פרמטר בעל חשיבות. כדאי לקנות סורק בעל איכות כדי שאפשר יהיה לקרוא באופן ברור את המסמכים שעברו סריקה.

6. צריך לבדוק היטב שהסורק הוא פרקטי ושיש אפשרות להפעילו באופן פשוט ונוח.


פקסימיליה – אודות ההבדל בין שליחת פקס לשליחת אימייל

1. גם בתקופת הדואר האלקטרוני, פקסימיליה היא עדיין אמצעי שימושי בכל המשרדים ובבתים לא מעטים. נתונים סטטיסטיים מאשרים כי בכל שנה גדלות המכירות של מכשירי פקסימיליה בעשרה אחוז.

2. כאשר משגרים מסמך בעזרת פקסימיליה יש לו תוקף משפטי.

3. ע”י פקסימיליה ניתן לשגר מסמכים החתומים בחתימה אישית.

4. ישנם מכשירי פקסימיליה המאפשרים שליחה וקבלה של כל מסמך ישירות על ידי המחשב.

5. היום מאוד מקובל ונפוץ מכשירים שמותקנים בהם פקסימיליה, סורק ומדפסת, עלותם של מכשירים אלה אינה גבוהה וניתן לראותם גם במשרדים והן בבתים פרטיים.

יודל'ה – לוח בעלי מקצוע חינם!

בעל מקצוע או נותן שירותים?
הרשם עכשיו ללוח בעלי המקצוע
החזק ביותר בארץ.