מכירת רכבים לפירוק – להיפטר בקלות ממכונית מקולקלת

רכבמידי שנה בשנה נוספים אלפי רכבים לכבישי ישראל. ברוב המקרים קשה למכור את הרכבים הישנים ולעתים מחיר התיקון גדול יותר ממחיר הרכב. בגלל שכלי הרכב הישנים גורמים לזיהום אוויר, רוצה משרד התחבורה להיפטר מהם ומכיוון שכך מציע לבעלי כלי הרכב הישנים שירות הנושא בשם פירוק רכבים.

 

אתר אשר מציע לכם בדיוק את השירות הזה -קונים את הרכב הישן שלכם במזומן

על אודות הפירוק ואודות המכירה

1. יש אמצעי להפסקת פעולתם של כלי רכב ישנים והוא פירוק רכבים. בעלי המכונית יכולים לקבל סכום כסף בעבור המכונית הישנה ומשווקים אותה לחחלקי חילוף או לתעשיית הברזל. על ידי פירוק רכבים יש אפשרות להעביר למיחזור חלקים כאלה ואחרים מהרכב או להעבירם לצורך תעשיית הברזל ועל ידי זה יכולים לשמור על איכות הסביבה.

2. פירוק רכבים הנו עניין קל ולא מסובך. יש להעביר את האוטו היישר אל המגרשים המיועדים לכך,לבטל את רישיון הרכב ולהעביר את הבעלות על הרכב אל בעליו של מגרש המכוניות.

3. בעלי מגרשים הפועלים בתחום של פירוק רכבים משפצים את החלקים הישנים ומשווקים אותם כחלקים משומשים או שמוכרים את הברזל לתעשיית הברזל. בשעה שהבעלים של האתר של רכבים לפירוק מבקש למכור את הרכב המפורק , הוא נדרש להוכיח שהינו בעליו של האוטו אי לזאת מוטל על בעל האוטו לבצע העברת בעלות על המכונית על שמו של בעל העסק.

4. אם לרכב הישן לא קיים טסט לא ניתן להעביר את הבעלות עליו, לאחר שמכרתם את האוטו למגרש הגרוטאות מומלץ ללכת למשרד הרישוי ולהפקיד שם את הרישיונות של המכונית הישן. במידה שלא תעשו כך, הנכם עשויים להיות מואשמים בסחר בחלקים שנגנבו.

כדי לעודד קניית מכוניות חדשות

1. בתעשיית הברזל מפיקים תועלת משמעותית ושימוש חוזר בחלקיהם המתכתיים של רכבים לפירוק. איכות הסביבה משתפרת וזיהום האוויר יורד מתמעט באופן ניכר דרך הפסקת תנועתם ופעולתם של רכבים לפירוק.

2. כלי הרכב הישנים נקנים באמצעות החברות בתחום של רכבים לפירוק אולם לא בסכום הכתוב במחירון. המחיר של רכבים לפירוק מעודכן מפעם לפעם באמצעותו של משרד התחבורה הקובע את המחירים. בתמורה שתקבלו עבור הרכב הישן תוכלו לקנות אוטו יותר חדיש שיהיה יותר בטוח יותר ויתרום לאיכות הסביבה.

כמה שווה האוטו הישן?

1. קניית רכבים לפירוק הינו עסק שקיים במקומות רבים במדינה. למטרת עיסוק בענף אשר רוכש רכבים לפירוק יש צורך מעשי להיות בעל רישיון ייעודי ממשרד התחבורה המאפשר להתעסק בתחום.

2. התשלום בעבור רכב ישן המשולם על ידי עסק אשר קונה רכבים לפירוק הוא במזומן על פי קביעתו של משרד התחבורה. על פי רוב המחיר המרבי של רכבים לפירוק הנו שלושת אלפי שקלים לרכב ישן.

3. המחיר המשולם עבור רכב הנמכר במגרש של קונה רכבים לפירוק הנו עשרה אחוזים ממחירו של הרכב לפי המחירון. לפעמים, כאשר המחיר נמוך מאוד, בעל המגרש יגרור את הרכב ואתם תחסכו את מחירה של הגרירה.