מדפסות שחור לבן

מדפסות שחור לבן – ההבדל בין טכנולוגיית הלייזר להזרקת הדיו
מדפסת שחור לבן תמיד הייתה ותמיד תהיה ברירת המחדל עבור כל בית ומשרד, שכן למרות התקדמות העולם האינטרנטי, הצורך בחומר מודפס בשחור לבן רק הולך וגובר. קיימים שני סוגים עיקריים של מדפסות שחור לבן הפועלות בטכנולוגיה שונה – לייזר והזרקת הדיו.

מדפסות הלייזר
מדפסות הלייזר הן הדור החדש והדומיננטי ביותר בתחום ההדפסה הביתית והמוסדית. הטכנולוגיה נשענת על קיטוב חלקיקי הטונר, המכיל אבקת הדפסה שחורה, בהתאם לפקודות המתקבלות מהמחשב ומעבד המדפסת והצמדת החלקיקים הטעונים לנייר. מדפסות שחור לבן הפועלות באמצעות לייזר מסוגלות להדפיס במהירות, לא מתקלקלות ויכולתן להדפיס דפים איכותיים בשחור לבן ידועה ומוחלטת.

עלות מדפסות הלייזר גבוהה יותר מאשר עלות מדפסות הזרקת הדיו אך עלות האחזקה שלהן, מחיר הטונרים והעובדה שהן פשוט עובדות ללא תקלות מציקות, הופכות את היקר לזול יותר בסופו של דבר. מאחר ומדפסות שחור לבן נועדו לשמש בעיקר לצרכי הדפסת מסמכים, הרי שמדפסות הלייזר הן המדפסות בשבילכם.

מדפסות הזרקת הדיו
מדפסות הזרקת הדיו ידועות כזולות ביותר. בעלות של מאות שקלים בודדים ניתן לרכוש מדפסת שחור לבן וליהנות ממנה לפרק זמן סביר. איכותה של מדפסת הזרקת דיו באה לידי ביטוי בהדפסת תמונות צבעוניות אך כאשר מדובר בהדפסת מסמכים בשחור לבן, אין הבדל באיכות מול מדפסות הלייזר והעלות הופכת ליקרה יותר. מדפסות שחור לבן הפועלות בטכנולוגית הזרקת דיו ובמיוחד החדשות יותר, מסוגלות להדפיס במהירות, אשר משתווה למהירות ההדפסה של מדפסות הלייזר הסטנדרטיות.

אז מה עדיף?
מדפסות שחור לבן על בסיס טכנולוגית הזרקת דיו נועדו לשמש את אלה אשר לא מדפיסים כמויות גדולות ולכן אינם מעוניינים להשקיע במדפסת יקרה יותר כגון מדפסת הלייזר. כאשר רוצים לשמור על איכות הדפסה גבוהה לאורך זמן, גם במקרים של הדפסה תכופה יותר, יש לבחור בסוג מדפסות הלייזר – ככל שמדפיסים בהן יותר, העלות בהחלט משתלמת ובשחור לבן, האיכות מצוינת ומהירות ההדפסה פנטסטית. אם ברצונכם מדפסות שחור לבן שהן גם פקס – בררו על מדפסת משולבת שגם תהווה בנוסף מכונת צילום וסורק באותו המכשיר.

יודל'ה – לוח בעלי מקצוע חינם!

בעל מקצוע או נותן שירותים?
הרשם עכשיו ללוח בעלי המקצוע
החזק ביותר בארץ.