איך לקנות דירה חדשה בישראל שנת 2022

גם כעת, בשנתת 2022 לא הפסיקה העליה במחיר הדירות בארץ וקיימת פעילות משמעותית בשוק הדירות והנדל”ן, וכל זה על אף המחאה של הציבור אשר יוצרת תחושה כאילו שוק הדירות אינו גועש ורוחש. ריבוי הדירות הנבנות לא מדביק את העליה בכמות הנפשות בישראל, ולכן לא הייתה ולא תהיהי ירידה במחירי הדירות. רכישת דירה ראשונה למשפחה, היא לרוב העסקה הרצינית ביותר של רוב הציבור. כדי להצליח בה כדאי לכם לדעת איך לרכוש כראוי דירת מגורים.

איך לקנות דירה בישראל שנת 2022

* לפני קניית נכס או דירת מגורים צריך להדגיש מספר נקודות. לאיזו בית לתת עדיפות , פרויקטים חדשים מקבלן או שמא דירת יד שנייה . צריך גם לדעת מה הוא התקציב, כמה חדרים ובחירת איזור מתאים. יש גם לידע על מה נהיה מוכנים להתפשר.

* השלב הבא הוא שלב החיפוש. נתמקד בחיפוש דירת מגורים בכל לוח דירות, בעיתונות הכתובה וגם באתרי האינטרנט. רצוי גם לפנות אל מתווך נדל”ן הקיים באזור שבו אנחנו תרים אחרי דירה. באמצעות פנייה למתווך מקומי אפשר למצוא דירת מגורים בה אנחנו מעוניינים ואפילו נוכל להיוועץ בו בניהול המו”מ הכספי.

 

מאמר באתר על יזמות נדלן

* מומלץ לבקש את שירותיו של עו”ד מיוחד לנדל”ן שייתן ליווי לכל אורך הדרך. נקבל הדרכה וייעוץ מעורך הדין כבר החל משלב המשא ומתן ועד סיום החוזה ורישום הטאבו.

* כדי לקבל משכנתה יש לפנות ליועצים המומחים בנושאי משכנתאות. כל פעולה של רכישת דירת מגורים בארצות הברית מלווה ע”י מומחה למשכנתאות. יועץ משכנתאות יידע אף להתאים משכנתה עבור כל צרכן וגם להעניק יעוץ איך להוזילה.

איך לקנות דירה חדשה מהקבלן

* כשמדובר בדירת יד שנייה נחוץ לברר מה פרק הזמן שהדירה עומדת למכירה. יותר קל להוריד את מחיר הדירה בהתאם לזמן שהיא עומדת למכירה.

* דירה הזקוקה לשיפוץ מחירה נמוך יותר, יהיה בידם לשפצה על פי טעמכם ולקבל דירה שהיא כמו חדשה. כדי להוריד את עלויות השיפוץ כדאי להעסיק לבד בעלי מקצוע אשר ישפצו את הדירה.

* אל תקפצו גבוה מדי ואל תיקחו משכנתה מהבנק שלא תצליחו לעמוד בה. שליש מההכנסה הכללית הוא תשלום המשכנתה הרצוי.

* תשלום לקבלן בקניית דירת מגורים חדשה ייעשה לפי קצב ההתקדמות של הבנייה. כפי שמקובל, תשלום ראשון הוא 20 אחוז ומשולם כשחותמים על חוזה הרכישה, חמישה אחוז סופיים בעת מסירת הנכס ושאר התשלומים לפי להתקדמות הבנייה על פי הסיכום בחוזה.

 

לאתר דירות למכירה בצפון  -נדלנטיק

יודל'ה – לוח בעלי מקצוע חינם!

בעל מקצוע או נותן שירותים?
הרשם עכשיו ללוח בעלי המקצוע
החזק ביותר בארץ.