החלקה יפנית עדיפה על החלקות ברזילאיות לטיפול שיער איכותי יותר

החלקה יפנית זה סוג החלקה שמושך אחריו נשים ונערות בכל העולם. לא רק נשים ונערות שיש להן סוג שיער מתולתל ונפוח מבקשות לעשות החלקה יפנית, אלא אף‎ נערות עם מבנה שיער הרוס יבש. בהחלקה יפנית ישנם חומרים טבעיים המחזירים לחיים את השיער ומחזקים כל סוג שיער פגום. לאחר ההחלקה ייראה כל שיער זוהר ומלא ברק.

החלקה יפנית – טיפול מבריא לכל סוג שיער

* החלקה יפנית דורשת ידע רב ומקצועיות . לא כל העוסק בעיצוב שיער מומחה לעשות כמו שצריך את הטיפול בשיער. אם לא יעשו את ההחלקה במקצועיות ובאיכות יכול הטיפול להשחית את השערות.

* החלקה יפנית , בשונה מהחלקות מסוג אחר, ראויה אפילו לבעלות שיער צבוע. גם סוג שיער שעבר טיפולים להבהרת שיער, מתאים להחלקה יפנית .

* התכשירים של ההחלקה היפנית מאושרים על ידי משרד הבריאות , הם אינם גורמים נזק לשיער ואינם פוגמים אותו.

* החלקה יפנית אינה רק מחליקה את שיער האשה אלא גם מזינה את השיער בויטמינים ובחומרים מבריאים. חומרי ההחלקה מוטמעים אל השיער ומחזקים את המבנה של כל שיער. באמצעות מגהץ מיוחד יכול להחליק מעצב השיער את השערות. לאחר טיפול ההחלקה כל שיער ייראה איכותי בוהק ומלא חיים.

* אחת לכל תקופה מומלץ לרענן את הטיפול בשיער . החלקה יפנית אינה נשארת לאורך זמן כמו החלקה ברזילאית. הזמן הממוצע בין החלקה לטיפול הוא ארבע עד שש ירחים . נשים בעלות סוג שיער מתותל מאוד או נפוח זקוקות לעבור החלקה בפרקי זמן תדירים הרבה יותר.

* אם יהיה צורך לבצע שכלולים לאחר החלקה יפנית אפשר לעשות אותם רק לאחר שלושה שבועות מזמן ההחלקה. את תיקון ההחלקה מומלץ לבצע אצל ספר בעל ידע בהבראת השערות.

* חוסר מומחיות של הספר , מגהץ חם יתר על המידה או פחות מהמדה , השתמשות בחומרים אשר אינם מעולים , ושטיפה מוקדמת, עלולים לפגום בהחלקה ולגרום נזק לכל סוג שיער.

החלקה יפנית – טיפים והדרכות מקצועיות

* בזמן שעוברים החלקה יפנית מומלץ לעשות שימוש בחומרי שיער מומלצים ואיכותיים . רצוי לחפוף את השיער בשמפו נטול סוגי מלחים שונים כדאי לבקש מהמעצב שלכם טיפים על תכשירי הטיפוח הכדאיים.

* פעם אחת או שני פעמים כל שבוע מומלץ לסוך את השיער במסכה מיוחדת . המסכה תגן על המראה הזוהר ועל רכות של כל סוג שיער.

* אחרי הטיפול האחרון יש להימנע מלחפוף ראש במשך לפחות שלושה ימים. מומלץ כמו כן אסור לקשור את השיער בגומי או בקוקו. גם אחרי טיפול של מילוי שיער לא מומלץ לבצע החלקות שיער.

* לא רצוי לשכב לישון עם שיער ראש שאינו יבש , מומלץ להקפיד ללכת במיטה עם שיער שאינו רטוב ולקשור אותו.

* בימים של החום לא רצוי לחשוף את השיער לשמש. קרני השמש עלולות להרוס את השערות ולפגום בכל שיער.

* לא כדאי לסרק את השערות כאשר הוא אינו רטוב. לא נדרש לעשות ייבוש במכשיר הפן. שיער הראש יכול להיות חלק וזוהר באופן רגיל.

יודל'ה – לוח בעלי מקצוע חינם!

בעל מקצוע או נותן שירותים?
הרשם עכשיו ללוח בעלי המקצוע
החזק ביותר בארץ.