עיצוב כרטיסי ביקור אונליין

עיצוב כרטיסי ביקור אונליין בחינם ובאיכות מדהימה!

כרטיסי ביקור הם כלי שיווקי חשוב והכרחי: על כרטיס הביקור מופיעים כל הפרטים הנדרשים ליצירת קשר עתידי. את הכרטיס יש לעצב בהתאם למאפייני המותג ולסוג העיסוק, ניתן לשלב טקסט, לוגו, איורים ותמונות. כמובן, בכל עת יש לדאוג למלאי זמין של כרטיסי ביקור ולפני שהם נגמרים חשוב להזמין מלאי חדש, ובאותה הזדמנות יש לוודא כי כל הפרטים על הכרטיס נכונים. אם בעבר היה נהוג להגיע פיזית לבית הדפוס או לפנות למעצב גרפי ולשלם תמורת העיצוב, כיום ניתן לעצב כרטיסי ביקור באופן מקוון. באמצעות ממשק ידידותי ונוח לתפעול, כל אחד יכול לעצב לעצמו כרטיסי ביקור יפים ומושקעים, גם מי שאינו מתמצא בתוכנות גרפיות מתקדמות ומשוכללות.

עיצוב כרטיסי ביקור בקלי קלות

עיצוב כרטיסי ביקור אונליין מאפשר לכל אחד ואחת לעצב בנוחות ובמהירות כרטיס ביקור מושקע ומרשים. באמצעות הממשק באתר ניתן לבחור קונספט עיצוב מתוך רשימה קיימת או לעצב באופן חופשי את הכרטיס. יש למקם על הכרטיס פרטים חשובים ליצירת קשר כמו שם פרטי ומשפחה, תפקיד, שם העסק, כתובת העסק, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט ופרטים נחוצים נוספים. כמו כן, יש למקם את לוגו העסק במיקום הרצוי וניתן להוסיף תמונות של מוצרים, תמונת פרופיל, איור מתאים וכדומה.

עיצוב כרטיס ביקור אונליין ללא מעצב גרפי

עד לאחרונה נאלצנו לפנות למעצב גרפי על מנת שזה ידאג לעיצוב כרטיס הביקור שלנו, לאחר מכן שלחנו את הקובץ הגרפי לבית דפוס ותוך זמן קצר קיבלנו את הכרטיסים החדשים. כיום ניתן לעצב לבד את כרטיסי הביקור באופן מקוון.  כרטיס ביקור יכול להוות השקעה כספית קטנה אך רווח שיווקי ומיתוגי אדיר!  פעמים רבות כבר נאמר שהרושם הראשוני הוא החשוב מכל, וכי ב-30 השניות הראשונות למפגש עם אדם חדש מתקבעת הדעה שלו לגבינו ולהיפך. בבואנו לפגישת היכרות ובפרט כשמדובר בפגישה מטעמים עסקיים, אנחנו משקיעים לא מעט משאבים בחשיבה מקדימה ותהיות. מה ללבוש, כיצד לגשת, מה לומר ועוד אי אלו שאלות. בשלב כזה או אחר של הפגישה ודאי יגיע הרגע המוכר בו תרצו להחליף עם בן שיחתכם כרטיסי ביקור. יש מי שמכניס את כרטיסי הביקור שלו לארנק ישר עם צאתם מספק הדפסת כרטיסי הביקור שלו, יש מי שמקפיד לוודא שיש לו כמות מספקת של כרטיסי ביקור בקופסה המיועדת אך ורק למטרה זו, ויש שמחפשים בכיסים אחר כרטיס שאולי נותר שם במקרה. כרטיס הביקור שלנו הוא מה שלוקח איתו האדם איתו נפגשנו וזה גם הדבר שהוא יחשוב עליו כשישקול ליצור עימנו קשר.

להזמנת כרטיסי ביקור בפנקסים באתר של דפוס כרטא הקישו כאן

הראה לי את כרטיס הביקור שלך ואומר לך מי אתה

יש כל מיני סוגי כרטיסים והדבר החשוב מכל הוא לחוש בנוח עם הכרטיס, כיוון שהוא מייצג אתכם. יש לוודא שמופיעים על הכרטיס שלכם כל הפרטים הנדרשים לשם יצירת קשר: שם מלא, מספר טלפון, כתובת מייל, כתובת למשלוח דואר וכמובן הטייטל שלכם או תיאור התפקיד במספר מילים. אמנם בראש ובראשונה מייצג הכרטיס אתכם אבל הוא מייצג גם את החברה או הארגון אליו אתם משתייכים. לכן יש להניח שהכרטיס יכלול גם פרטים אודות החברה – תחום העיסוק, היכן היא ממוקמת וכו’.

עיצוב כרטיס ביקור עם דפוס כרטא


מגוון האפשרויות בלתי מוגבל ותלוי אך ורק במידת היצירתיות שלכם. כמה רעיונות – כרטיס שאם מקפלים את ראשו נוצרת צורת בית יתאים לחברת נדל”ן או תיווך. כרטיסי ביקור עם הטבעות שיניים לרופא שיניים או כזה המשלב תמונות רנטגן של חיות לעובדים במרפאה וטרינרית. אולי בכלל תעדיפו כרטיס המעוצב כתווית בגדים, אם אתם עוסקים בתחום האופנה או כרטיס הנראה ממבט ראשון כמו כרטיס טיסה, לחברת תיירות. המאמר באדיבות דפוס כרטא  מספר אחד בישראל בכרטיסי ביקור . לאתר שלהם https://www.kartaprint.co.il/

 

תוכן עניינים