כיצד לבחור מיטה סיעודית

מיטה סיעודית
עבור אנשים בקו הבריאות, המיטה מהווה מקום שבו ניתן להירגע, להעביר את שנת הלילה בשלווה ואפילו את שנת הצהריים. אולם עבור אנשים שלפי ההגדרה נחשבים כסיעודיים, המיטה היא המקום בו נמצאים לאורך כל שעות היממה. על כן מן הראוי לדאוג עבור אנשים סיעודיים, למיטה שתוכל לספק את כל צרכיהם המרכזיים והחשובים. מיטה סיעודית היא מיטה מודולארית, אולם חשוב לציין שלא מדובר במודולאריות מהסוג שניתן לפירוק והרכבה בלבד, כמו מיטות רגילות מהסוג המודולארי.

מיטה מודולארית לאנשים סיעודיים
מיטה בעל מנגנון מודולארי עבור אנשים סיעודיים הינה מיטה שכוללת מנגנונים לכיווני הגובה, אשר מהווים רכיבים נחוצים במיוחד במסגרת העלייה והירידה מן המיטה. מעבר לכך, מנגנונים אלו מסייעים רבות לאיכות הטיפול שניתן עבור האנשים במיטות אלו. בנוסף מיטה מודולארית זו מגיעה גם עם משענת לגב, כל עוד מדובר במיטה איכותית. ככל שכמות מצבי ההטיות לגב תהיה גדולה יותר כך גם ובהתאם תיחשב המיטה הסעודית לאיכותית יותר או פחות.

מאפיינים של מיטה סיעודית איכותית
מצבי ההטיה לגב נועדו עבור נוחות המטופל, ולשם כך ישנו צורך לבחור במזרן מתאים הכולל שלושה חלקים לכל הפחות. כמו כן המזרון חייב להיבחר בהתאם ליכולת התמודדותו עם משקל נשיאה, כבד או קל, תלוי בנסיבותיו הגופניות של המטופל. מיטה סעודית איכותית תגיע גם עם אופציות כיוון נוספות כמו למשל עבור המשענות לידיים, עבור החלק התחתון במיטה לרגליים, עבור הראש ועוד מקומות נוספים. המזרון חייב להיות נעים ונוח, בעל בד נושם ומבנה שיהיה מסוגל למנוע התפתחות של פצעי לחץ.

סוגים נוספים של מיטות סעודיות
ניתן להשיג גם כיום מיטות סיעודיות לזוגות, שיכולה להיות זוגית מלאה או זוגית למחצה, כך שישנו רק צד אחד במיטה המורכב ממספר אלמנטים עבור המטופל הסיעודי, ואילו הצד השני של המיטה יכול להתאים לאדם בקו הבריאות. כמו כן, דגמים איכותיים נוספים של מיטה סיעודית יכולים להגיע בצורה של מיטות חשמליות, כלומר בעלות חלקים שניתנים לתפעול ושליטה על ידי שלט, בצורה נוחה ופשוטה לשימוש. באופן כללי המיטה הסיעודית נדרשת להכיל רכיבים איכותיים, גלגלים חזקים ומעקות בטיחות חזקות במיוחד.

יודל'ה – לוח בעלי מקצוע חינם!

בעל מקצוע או נותן שירותים?
הרשם עכשיו ללוח בעלי המקצוע
החזק ביותר בארץ.