כרטיס ביקור – השקעה קטנה, רווח גדול

השקעה כספית קטנה -רווח שיווקי ומיתוגי אדיר

הרבה פעמים אומרים שהרושם הראשוני הוא החשוב מכל, וכי ב-30 השניות הראשונות למפגש עם אדם חדש מתקבעת הדעה שלו לגבינו ולהיפך. בבואנו לפגישת היכרות ובפרט כשמדובר בפגישה מטעמים עסקיים, אנחנו משקיעים לא מעט משאבים בחשיבה מקדימה ותהיות. מה ללבוש, כיצד לגשת, מה לומר ועוד אי אלו שאלות. בשלב כזה או אחר של הפגישה ודאי יגיע הרגע המוכר בו תרצו להחליף עם בן שיחתכם כרטיסי ביקור. יש מי שמכניס את כרטיסי הביקור שלו לארנק ישר עם צאתם מספק הדפסת כרטיסי הביקור שלו, יש מי שמקפיד לוודא שיש לו כמות מספקת של כרטיסי ביקור בקופסה המיועדת אך ורק למטרה זו, ויש שמחפשים בכיסים אחר כרטיס שאולי נותר שם במקרה. כרטיס הביקור שלנו הוא מה שלוקח איתו האדם איתו נפגשנו וזה גם הדבר שהוא יחשוב עליו כשישקול ליצור עימנו קשר.

הראה לי את כרטיס הביקור שלך ואומר לך מי אתה
יש כל מיני סוגי כרטיסים והדבר החשוב מכל הוא לחוש בנוח עם הכרטיס, כיוון שהוא מייצג אתכם. יש לוודא שמופיעים על הכרטיס שלכם כל הפרטים הנדרשים לשם יצירת קשר: שם מלא, מספר טלפון, כתובת מייל, כתובת למשלוח דואר וכמובן הטייטל שלכם או תיאור התפקיד במספר מילים. אמנם בראש ובראשונה מייצג הכרטיס אתכם אבל הוא מייצג גם את החברה או הארגון אליו אתם משתייכים. לכן יש להניח שהכרטיס יכלול גם פרטים אודות החברה – תחום העיסוק, היכן היא ממוקמת וכו'.
עיצוב הכרטיסים על קצה המזלג
מגוון האפשרויות בלתי מוגבל ותלוי אך ורק במידת היצירתיות שלכם. כמה רעיונות – כרטיס שאם מקפלים את ראשו נוצרת צורת בית יתאים לחברת נדל"ן או תיווך. כרטיסי ביקור עם הטבעות שיניים לרופא שיניים או כזה המשלב תמונות רנטגן של חיות לעובדים במרפאה וטרינרית. אולי בכלל תעדיפו כרטיס המעוצב כתווית בגדים, אם אתם עוסקים בתחום האופנה או כרטיס הנראה ממבט ראשון כמו כרטיס טיסה, לחברת תיירות.

 

המאמר באדיבות דפוס כרטא

http://www.kartaprint.co.il/

 

מספר אחד בישראל בכרטיסי ביקור