שלדג – חנות דגים בצפון

הבעלים של חנות הדגים שלדג, הינם, ורד ואילן גלבר תושבי קריית טבעון. קצת עלינו:  שנינו מגיעים מתחום מערכות המידע והנדסת התוכנה (טכנולוגיית מידע), בנובמבר 2005  עשינו הסבה מקצועית לתחום הקולינריה, והתמחינו בתחום של מעדניות המזון והמסחר הקמעונאי. שנה לאחר מכן פתחנו את שלדג: מעדניית דגים ופירות ים המובילה בצפון הארץ. עם הטרנד החדש לכיוון מזון בריאות איכותי ועם המון סבלנות והשקעה, הצלחנו לשנות ולהגביר את הרגלי צריכת הדגים אצל תושבי הסביבה. רבים מלקוחותינו מבצעים את הזמנתם טלפונית ומגיעים לחנות לקבל את ההזמנה ללא המתנה. במידת הצורך אנו מבצעים גם משלוחים באזור חיפה והסביבה עד לבית הלקוח.

למה שלדג ? כי אצלנו בחנות תפגשו חוויית קנייה קולינארית כפי שלא תמצאו בשום מקום אחר !

מעוניינים במשלוח דגים טריים עד הבית? ,רק השאירו את הפרטים שלכם באתר או השתמשו במערכת ההזמנות שלנו והמוצרים יגיעו ישירות עד ביתכם ( משלוחי דגים באזורי חיפה ויישובי הסביבה בלבד )!

אנו בשלדג סבורים כי מסחר הוגן הוא מאבני היסוד של הגינות ומפתח להצלחה. אנו מתחייבים להציג לכם בכל מכירה את כל הידוע לנו על המוצר, מקורו ומידת טריותו. זאת כדי לאפשר לכם הלקוחות, לקבל את שירות הטוב ביותר ואת המצור האיכותי ביותר, בדרך לחוויית קניה טובה ומוצלחת.

מידע נוסף באתר שלנו : שלדג דגים טריים ופירות ים
http://www.shaldag.net/

לקריאה על ימי גיבוש לבית הספר

יודל'ה – לוח בעלי מקצוע חינם!

בעל מקצוע או נותן שירותים?
הרשם עכשיו ללוח בעלי המקצוע
החזק ביותר בארץ.