ימי גיבוש בית ספרי – בצפון

ימי כיף בכרמל לבתי ספר

אין דבר מרגש יותר עבור התלמידים, מאשר לשבור את שגרת הלימודים מדי פעם ולצאת ליום כיף עם החברים מבית הספר. ללא ספרים ומחברות, ללא שיעורי בית, פשוט יום מלא כיף ! קיימות פעילויות רבות הניתנות לביצוע בימי כיף עבור התלמידים. יחד עם זאת, יש לקחת מספר גורמים בחשבון על מנת לבחור את הפעילות המתאימה ביותר. כמו כן, יש להבדיל בין ימי גיבוש לבין ימי כיף, אשר מטרתם שונה ובהמשך לכך, גם הפעילות. אז מה בדיוק ההבדל בין יום גיבוש לבין יום כיף ? ואילו פעילויות מתאימות לכל אחד מהם ?

ימי גיבוש או ימי כיף- מהי המטרה

בשני המקרים הללו, מדובר ביציאה מהשגרה ובפעילות חד פעמית עבור התלמידים. ימי גיבוש מיועדים להיכרות וחיזוק הקשר בין תלמידי בית הספר ואף בין סגל המורים לבין התלמידים. על כן, פעילויות המתאימות לימי גיבוש הינן בעיקר טיול בטבע המשלב פעילויות חברתיות חווייתיות המועברות על ידי אנשי מקצוע. מטרת ימי כיף, כשמה כן היא- כיף ! המטרה היא לשחרר את הילדים משגרת הלימודים ליום מלא שכולו הנאה.

סוגי פעילויות המתאימות לימי כיף

קיימות עשרות פעילויות המתאימות לימי כיף ולכן ניתן לגוון ולמצוא פעילות אחרת בכל שנה. יחד עם זאת קיימות פעילויות נפוצות, אשר מתאימות לכל בית ספר ויסבו הנאה לרוב הילדים.
פארק מים- אחת הפעילויות הכיפיות ביותר הינה יום כיף בפארק מים. הילדים יכולים להשתולל כאוות נפשם ואפילו ניתן לשלב ארוחת צהריים קלה.
טיול בטבע- קיימים עשרות מסלולים המתאימים לטיולי טבע עבור ילדים. בין אם בצפון, שם ניתן לשלב טיול מים ובין אם בנגב, שם ניתן לשלב ארוחה בדואית בסוף היום. חשוב כמובן לצאת לטיול זה עם אנשי מקצוע מהחברה להגנת הטבע אשר ינחו אתכם ואת התלמידים ואף יבנו לכם מסלול מתאים.
יום כיף “מאסטר שף” – אפשרות נוספת, הינה ביצוע יום כיף בסגנון “מאסטר שף” בו מתבצעת סדנת בישול מקצועית, בה הילדים לוקחים חלק באופן פעיל.
http://www.el-carmel.com/Dev2Go.web?id=223720&sPID=3

וכטיפ חשוב לסיום: במידה ואתם יוצאים משטח בית הספר, זכרו לקחת עמכם מספר הורים מלווים, על מנת לשמור על בטיחות ובטחון התלמידים.

לאתר אל כרמל: ימי גיבוש בכרמל
http://www.el-carmel.com

יודל'ה – לוח בעלי מקצוע חינם!

בעל מקצוע או נותן שירותים?
הרשם עכשיו ללוח בעלי המקצוע
החזק ביותר בארץ.