קידוח בטון – שילוב של ידע רב וציוד איכותי

קידוח בטון הוא מלאכה של בעלי מקצוע. הבטון הריהו חומר קשה, אבל גם הוא ניתן לקדיחה מוצלחת ומקצועית על ידי העשייה של קידוחי בטון. לצורך המלאכה של קידוחי בטון נדרש לגשת למומחים בעלי מיומנות ונסיון שעובדים עם ציוד ייחודי.

קידוח בטון – לבנייה ולשיפוץ של דירות

1. אין זה קל ופשוט לעשות קידוחים בבטון, היות והוא חומר לא קל בלשון המעטה, מסיבה זו יש להשתמש לצורך העניין בכלי מלאכה מקצועיים. כאשר נעזרים בציוד שהוא לא מתאים, לא רק שלא יצליחו לבצע את המלאכה, אלא אפילו יכולים להגרם ליקויים.

2. הגורם להצלחה של קידוח בטון הריהו ציוד מקצועי ועבודה של מקצוענים. היחידים שיידעו לבצע את העבודה של קידוח בטון, הינם מקצוענים בעלי נסיון וידעים כיצד להפעיל את הציוד הייחודי לצורך של קידוח בטון.

3. כאשר רוצים ליצור חורים שונים בתוך בטון כדי שיהיה מעבר לכבלים בתוך קירות הבית כמו למשל כבלי חשמל, תקשורת,גז וכו’ יש לבצע קידוח בטון. קידוח בטון נועד גם להתקנתם של עמודים כמו בכניסה לחניה או על יד מדרכות ועוד.

4. לצורך של קידוח בטון יש לנהוג במשנה זהירות. צריך לבדוק לפני שמתחילים בעבודה אם לא קיימים חוטי חשמל בשטח או כל תשתית העלולה להיפגע כתוצאה מעבודת הקידוח.

ניסור בטון ביהלום – מהפך בענף הבנייה

1. באמצעות הפטנט של ניסור בטון ביהלום נעשתה העבודה הרבה יותר מוצלחת ומדוייקת, להבדיל מהעבר בו נעשו העבודות על ידי פטישים כבדים שהיו לא מדויקות וגרמו אבק רב.

2. בתחילה נעשה שימוש בניסור ביהלום במקום חציבת השיש שם התברר שיש ליהלום עוצמה וכוח יוצאים מגדר הרגיל וניתן באמצעותו לערוך קידוחים בשיש באופן מדוייק, מכאן היתה הדרך קצרה והועתקה לתחום של ניסור בטון ביהלום.

3. למטרת ניסור בבטון על ידי יהלומים נעשה שימוש ביהלומים אשר לא דומים ליהלומים המשמשים לתכשיטים. היהלומים שנעשה בהם שימוש לצרכי תעשייה הם יותר פשוטים ומיוצרים באופן של דחיסה של פחמן בלחץ.

4. העבודה של ניסור בטון ביהלום מקובלת לעמודים, גשרים, או יסודות של בניינים וכדו’.

ניסור בטון – כמה נושאים שחשוב מאוד לדעת

1. בימינו מקובל להיעזר בנושא של ניסור בטון בתהליך של ביצוע פעולות בנייה מגוונות ובשיטה זו ניתן לנסר בטון על אף חוסנו וקשיחותו. הנושא בא לשימוש בבניית דירות, עבודות שיפוץ מגוונות, בנייה של בניינים ציבוריים או מבני תעשייה וכדו’.

2. ע”י עובדים מקצועיים ומיומנים וציוד מתאים ניתן לעשות באופן מוצלח את הפעולה של ניסור בטון. בסיוע העובדים המנוסים אפשרי לבצע את ניסור הבטון באופן זריז ובצורה קלה ויעילה בלי גרימת נזקים ולכלוך.

3. ע”י המלצות יהיה קל ולא מסובך להחליט על אודות חברה שעוסקת בשטח של ניסור בטון. מומלץ מאוד לערוך ביקור במקומות שהחברה ביצעה עבודות ולהתרשם מטיבה של העבודה. אף באתרי האינטרנט אפשר לקבל המלצות מלקוחות ומידע אמין על חברות מקצועיות בתחום.

יודל'ה – לוח בעלי מקצוע חינם!

בעל מקצוע או נותן שירותים?
הרשם עכשיו ללוח בעלי המקצוע
החזק ביותר בארץ.